►►► DĚKUJI ZA UPLYNULÝ ROK ♥ VŠECHNY NOVÉ OBJEDNÁVKY BUDOU VYHOTOVOVÁNY POSTUPNĚ OD 6. 1. 2025 ◄◄◄ KRÁSNÉ SVÁTKY VÁM VŠEM

Jak si vytvořit vlastní návrh na ceduli či vlastní logo snadno a rychle

Jste v začátcích a zatím nechcete investovat do grafických prací? Pokud si vystačíte s prozatimním řešením, dám vám pár tipů, jak vytvořit návrh na ceduli nebo na logo za pomoci programů, které jsou plně ZDARMA!

Díky dostupnosti různých technologií je možné si vytvořit svůj návrh na krásnou designovou ceduli, označení provozovny nebo nápis na zeď i bez pomoci drahého grafického designéra. Pokud máte trochu oko na design, doporučuji vám využít k tvorbě vašeho návrhu některý z volně dostupných grafických programů s nepřeberným množstvím šablon, ze kterých můžete čerpat - mezi nejoblíbenější patří CANVA, dále také VISTA CREATE, nebo ADOBE EXPRESS.

Pokud se necítíte na to, že byste si vytvořili svůj vlastní návrh na vaši firemní ceduli sami, nebo si přejete mít sladěný profil a veškeré tiskoviny a vytvořit firemní identitu, neváhejte mi napsat a určitě spolu vymyslíme něco šťavnatého přesně pro vás.

Při návrhu nikdy nezapomínejte na nadcházející pravidla:
V jednoduchosti je krása!

Pokud jde o design vaší cedule nebo loga na zeď, jednoduchost je klíčová. Chcete, aby vaše značka byla jasná a snadno čitelná i na dálku.
Vyvarujte se velkému množství textu
a složité grafice. Čím delší text, tím menší musí být a o to hůře se čte.
Logo je jako šperk, na předání informací o vašem podnikání slouží letáčky.
Pamatujte, méně je více!

Zvolte správné barvy

Psychologie barev hraje velkou roli při upoutání pozornosti. Jasné, výrazné barvy mají tu moc upoutat pozornost lidí, zatímco
jemnější pastelové odstíny vytvářejí uklidňující účinek. Zvažte dobře barvy své značky a emoce, které chcete u svého publika
vyvolat. V neposlední řadě nezapomeňte na branding - cedule či nápis na zeď je jen rozšířením vaší brandové identity, měla by tedy i barevně odpovídat.

Pokud si nevíte rady, volte klasické kombinace jako bílá-zlatá a bílá-černá.

Pokud se chcete dozvědět více o psychologii barev, klikněte zde.
Firemní cedule a nápis na zeď ve firemních barvách 2

Rozhodněte se pro čitelná písma

Písmo, které si vyberete, může být výhra nebo přešlap. Držte se čistých a snadno čitelných písem, zejména pro delší sdělení.
Vyhněte se dekorativním nebo příliš stylizovaným písmům, které mohou být obtížně čitelné z dálky.
A nezapomeňte na velikost – ujistěte se, že váš text je dostatečně velký, aby byl jasně vidět.

Zvažte její umístění

Umístění je klíčové pro všechny typy značení. Ujistěte se, že vaše nová designová cedule bude umístěna na místě, kde ji vaši klienti snadno uvidí. Při rozhodování o nejlepším umístění vaší cedule je důležitá přímá viditelnost a umístění zhruba ve výšce očí.
V případě umístění reklamní cedule venku, berte v potaz tok dopravy, kudy chodí lidé a případně i konkurenční značení,
abyste dosáhli co nejlepšího dosahu.

Firemní cedule a logo na zeď

 
 
Zpět do obchodu